Dlkzz arzubalci ilk 5 dakikadan sonrası oluşan çizgiler yanlış canım. Varsa saniyesinde bile çıkıyor malesef
Birgul arzubalci Resim yüklemek için forum ana sayfadaki sol 3 çizgiden resim yükle kutucuğuna basarak veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Hilalrumturk arzubalci o zaman net belli olmaz daha ben 7 gün öncesi yaptım tek çizgi çıktı adet günü yaptım onda çıktı acele etmeyin veya varsa sabah bidaha yapın
arzubalci Hilalrumturk pekâlâ hastaneye gitmeme gerek varmi yada evde tekrar idrar testindenmi yapsam?
Hilalrumturk arzubalci bence gerek yok daha adetinize 7 gün var sabah bidaha erken test yapın silik çıkarsa yine o zaman gidin öbür türlü hayal kırıklığı oluyor insan daha kötu hissediyor kendini yarın yapin bence silik varsa gidersiniz