Nlfr123 Kızlar ayakta ıken birden rahmıme 2-3 kere sancı girdi 5dk sonra tekrar belime yanma gelıyor sımdı uzandım belim yanıyor ama sancı suan beklıyorum birden sancı giren oldumu aranızda
Tugceonur Nlfr123 düzenli sancilariniz var ise dogumunuz başlıyor demekdir Düzenli kasılma bebek hareketlerini aşağıda hissetme veya sertlik 5-10 dakika arasına düşmüş kasılmalar dinlenince geçmeyen şiddeti artan
cimcimemmmm Nlfr123 o bendeki agri on tarafa bobrege kasiğa da atar.bir de kalcaya agri iner yürüyemez adim atamaz hale gelirseniz de doğum belirtisi
serife01 36 haftadayim bugün aynı şey banada oldu kasılma adet sancısı gibi sanci bel ağrısı 15 20 dk bi vs yalancı sancı
Nlfr123 Tugceonur suan sancı uzandım sancı gelmedı 3ncü kez ama belim yanıyor rahmımde agrı var gbibi
Aselmeva_ Tugceonur 39 dayım 3 gündür 15 20 dk bir giriyor ama 5dk düşmüyor düşse koşacağım hastaneye haftaya perşembe sezeryan günü verdi erken olursa canıma minnet artık ağrılardan sancilardan yuruyemiyorum
Tugceonur Aselmeva_ 1 saat boyunca yürüyün sıcak duş alın hurma yiyin sürekli ananas ahududu çayı perine masajı bunlar doğumu tetikler
Dilanayhan Belinizle rahiminize birden sancı gelir yarım saat 1 saate 1 sonra yavaş yavaş o sancı dahada sıklaştırın 5 dakıkada bir olunca dogum sancısı olur doguö başlangıcı başlar
Aselmeva_ Tugceonur Sezeryan olacağım için o tür şeyleri de yapmıyorum ama sürekli hareket halindeyim yürüyüş falan yapıyorum