Ah canim bende öyle 7.haftafan beri devam ediyor önceden istifra etmiyordum keşke çıksa da rahatlasam diyordum 10.haftamdayim daha az önce istifra ettim ama yok rahatlatsa da o his çok kötü doktorum midenin bulanmasi iyi bir şey demişti hatta iki doktor aynı şeyi dedi 🤣 prilam verdiler çok aşırı bulantı olmadıkça icmiyorum