Kadriyeuzn bende bu akşam 26 haftalık oluyorum kasıklarımda ağrı var normal mi bilmiyorum gaz sancısı mı onu da bilmiyorum ara ara girdi tüm gün bebek hareket ediyor çok şükür sancı olsa sanırım hareket etmiyor değil mi ben de hiç bilmiyorum bilen birileri aydınlatırsa çok sevinirim