Nisanduaaa1 Kızlar 30 haftalık hamileyim oğlum olacak Allah’ın izniyle ama 1′2 gündür görenler karnın aşağıya inmiş diyorlar normalmi acaba bana aynı gibi geliyor ama bilemedim sağlık ocağındaki ebe de normal dedi ama sizlere de danışmak istedim
Alp24677 Nisanduaaa1 benimde bir aydır aşağıda doktor erken gelebilir dedi bana ama siz bi doktora sorun yapısalda olabilir
Bbhr0_ Nisanduaaa1 ya bende 30 haftamdayım bende öyle aşagıda hissediyorum nedense önceden daha yukarıdaydı