Kqmn bir ara kızlar post açmıştı gene çocuğu 3lü tarama herkeste riskli çıkıyor yaptırmayın detaylı,4 lü tarama veya dna gen testi diye birşey varmış ondan yaptırın diye yazmıştı herkes hatta çocuğunun doktoru 3 lü tarama riskli çıkar diye yaptırtmamıştı canım bilgin olsun