Birannecik1301 Kızlar selam🥰 7 haftalıkken hastaneye gittim. Doktor 6 haftalıksın dedi. Yani 1 hafta geriden hesapladı. Sanırım geç döllenme ile alakalı. Yani hamilelik boyunca 1 hafta geriden mi hesaplıcam yoksa durum değişmişmidir🙄🙄 böyle bi durum yasayan var mı
Aselsmoms Birannecik1301 geç döllenme de olabilir canım ama eğer 1 hafta geriden geliyorsa da sorun değil çünkü 1-2 haftadan sorun olmuyor 🤗
ilaydaaltann_ ilaydaaltann_ Son adet tarihini değiştirmediler mi senin. Degistirmedilerse bi sor sen gene
Umranbl Bana da 30. Haftada öyle demişti 2 hafta sonra gel tekrar bakalim dedi gittik şimdi haftasiyla uyumlu dedi.