Haticeates4242 Bugün kontrolle gittiğimde bebeğin böbreğinde büyüme var dedi ama normal birşey olduğunu söyledim korktum başına gelen oldumu acaba yorum yapabilirmi🙏🙏😔
Mavisperi Haticeates4242 bizde var 4.4 du 22.haftada 35 te doğum yaptım 6.6 olmuş ilerlememis hic korkulacak bisey yok idrar yaptıkça düzelir dedi aylık kontrole gidicez
Mavisperi Haticeates4242 bizde var 4.4 du 22.haftada 35 te doğum yaptım 6.6 olmuş ilerlememis hic korkulacak bisey yok idrar yaptıkça düzelir dedi aylık kontrole gidicez
Htckrsc Haticeates4242 benim kızımda da var doktor dedi korkulacak bişey yok ilerlemeyedebilir kendiliginden geçedebilir diye doğduktan sonra takip edilecekmiş. Geçmedigi ilerledigi zaman ameliyatla düzelebilevegini söyledi.. anne karnındayken yapılacak bişey yok maalesef