hmy 35 haftalıgım cnm ben düşük riski ilk 2 ay kesede heo kanama vardı 2 ayda gecti su azlıgınsan yatış mı dersin helişim geriliği mi dersin Allah hıcbırını yasatnasın ilerde ufak caplı skntılarda yasayabilirsiniz sürekli üzerine dusunmeyin dr kötü bişi olsa söyler zaten ona göre önlemler alınır hamileliği zehir etmeyin kendinize demek istedgim şey bu yanlış anlamayın beni de sonra:) tadını çıkarın rahat günlerin agırlastıkca bugunleri ararsınız:)