nnisanannesiii Kızlar bebeğin kalp atışı durursa belirti olur mu interntten okuduklarımda genelde olmaz diye geçiyor
MadameHappy34 nnisanannesiii negatifi düşünüp negatifi çekme canım.. iyi olsun de hersey iyi olur. Kalp durursa illa ki belirtisi olur ya kanama falan başlar galiba
nnisanannesiii Yok kızlar yanlış anlamayın kötü düşünmüyorum hatta aklıma bile getirmiyorum Allah korusun ama bi arkadaşımın basına geldi ve hiç belirtisi olmamıştı merakımdan yazdım hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız insallahhh🤗🤗🤗❤️
eda-ak nnisanannesiii Benim bebeğimin 7+5 günlükken kalbi durmuştu ve rutin kontrolde öğrendik. Hiçbir belirtisi olmamıştı
Mecra Benim bir sabah kalktığımda mide bulantılarım aniden kesildiğinde bir gariplik hissettim konduramadim ama 9 haftalıkken kalbi durduğunu söyledi doktorum rutin kontrolümde 😢