Ssudde çok şükür bizim bebek Doğu abimin eşi yaşadı bu durumu . Kendisinde yumurtalık dönmesi de olduğu için yemeğide yatarak yemek zorunda kaldı . Temizliği tüm ihtiyaçlarında yanındaydık zaten böyle bir dönemde eşin dışında yanında birisi olması çok önemli bence . Doğumdan sonra da çok uzun süre yattığı için kas zedelenmesi yaşadı 1 ay kadar da maalesef topallayarak yürüdü . Gerçekten Allah kimseye yaşatmasın bu durumu zor bir hamilelik . Sonucunda balll gibi bi yeğenim oldu tabi 🥹 ve son olarak rahim ağzı yetmezliğinde ilkinde serklaj olduysa eğer ikinci hamileliğin başında da tekrardan Rahime dikiş atılıyor 😣