yarenozcan öncelikle içinde bir mucize olduğunu ve senin stresinden etkilendiğini unutma lütfen. Eminim hepimizin böyle hissettiği zamanlar oldu. Şu an her zamankinden daha hassas dönemimizdeyiz seni çok iyi anlıyorum. İçinden kötü şeyler geçirme ve onun bir ay içinde ne kadar geliştiğini, büyüdüğünü düşünmeye çalış. Emin ol o en güvenli olduğu yerde ve sen bilerek onu üzecek, kötü olmasını sağlayacak son kişisin ❤️