Seld Bu sefer farkli bi soru ile karşınızdayim:) Hamileyken gerinmek esnemek zararli mi ? 6 aylığım bazen uykumda istemsizce geriniyor esniyorum 🤔🙄
deletedmom351 Seld Ben hiç riske atmadım zaten gerinsem hemen kramp girerdi o yüzden gerinmemeye çalıştım
useyma Seld sonuçta istemsiz vücudun refleksi bi durum, ben böyle düşünüyorum😊bende uyurken geriniyorum daha 13. Haftadayız mesela🤰🏼
caglademir Seld Zarari oldugunu sanmam ama aynen gerinincr kramp giriyo bazen bana da, en azindan bacaklarimi germemeye calisiyorum☺️
Ssshhh Bende istemsizce uyanır uyanmaz esniyorum sonra karnım ağrıyor hemen geceleride oluyor dediğin gibi karnım ağrıyor sonra ama bilerek yapmıyorum 24+6 haftayız
Nadiye Ben 20. Haftalarımda falan uykuda istemsizce esnedim iki defa ayağuma kıramp girdi 😄 şimdi 39. Haftamdayım ( bu arada hala doğuramadım 😂 ) arada bi esniyorum sorun olmuyor