Kızlar 37. Haftadayım doktor gelişim olarak 38 dedi. 3,5 kg olmuş. 3,8’i geçerse beklemez alırız dedi. Sancılarım çok arttı. Gündüz iyiyim gece kasılmalardan uyuyamıyorum. Kasılma sayacı indirdim dün gece 1,5 sa boyunca sürdü alarm verdi artık hastaneye git diye. Ama ben kapatıp uyudum çünkü doktorum hepsine normal acele etme evde geçir diyo. Bugün daha da erken başladı bu defa bağırtan bi ağrı girdi 1-2 kere. Mesela o devam etse dayanamam acıdan giderim hastaneye. Doktorum artıcak yavaş yavaş bu beklediğimiz bi şey diyip her gün oturtuyo beni aşağı 😂 ne zaman dikkate alıcam da gidicem bilmiyorum dayanılmayacak boyuta geldiğinde mi ya da öyle bi nokta oluyor mu?