Donesss
Bendede belirti olarak kasik batması regl olacakmışım gibi kramp ve aşırı uyku hali idrar testi yaptım pozitif
Dün kan verdim 27.1 çıktı bakalım yarın tekrarlıycam inşallah sağlıklı bir şekilde artış gösterir biraz endişeliyim açıkçası cunku ovitrelle çatlatma iğnesi olmuştum transferden sonra onun etkisi olabilirmi diye bakalım hakkımızda hayırlısı