Blossoomm HusnaNur1107 ben bügün gittim 35hagtalığım ama bir hafta küçük dedi 2300 biraz yavaş kilo alıyor benim bebişim kiloya çok takılmıyorum gerçi doğduktan sonra alırlar Allahın izniyle sağlıkları yerinde olsun ❤️🤰
Damla1995 Masallah 🧿 gayet guzel kilosu. Bizim 33 de 2 kg di. Birz zayif demisti doktorumuz. 36 da tekrar gel 2500 olsun o zmna gzl beslen dedi.. bakalim ne cikacak bilmiyorum suan 35+5 olduk.
[silindi] Kızlar bende 30.haftaya girdim sizce kaç olmuştur ki kaç normal o dönem aralığında. Doktora gitmemize daha iki hafta var ölüyorum sabırsızlıkla kaç olmuştur diye.normali nedir 2 kilo olmuş mudur