Sedanuur hatta bi arkadaşımın da olmuyordu eşinde farklı sorunlarda varmış,eşinin sonuçlarına bakıp sen 3,4 yaşında çok atesli bir hastalık geçirmişsin spermlerin zarar görmüş demiş,eşi de bilmiyorum ki demiş,bi anneni arar mısın demiş,aramış ve gerçekten de öyle olmuş,erkek çocuğuna ateşlenince üreme organına nemli bir bez koymak gerekiyormuş,arkadaşımın eşi de 1 ay kullandı olmayınca bebek tüp bebeğe başvurdular,doktor bir önceki sonuçlarıyla bu ay ki sonuçlarına bakmış ve demiş ki sizin burda ne işiniz var tamamen sağlıklı bir birey spermlerine dönüşmüş spermlerin ama onlar beklemek istemediği için yine de tüp bebek denemek istediler bilemiyorum sonuç ne olur da