Doğumumu gebelik takibimi orda yaptım yani aslında düşününce cok kotu değiller açıkçası işlerini iyi yapiyolar sadece özelde o sırıtma güleryüz pek fazla yok açıkçası sezeryan doğurdum ben ameliyatımdaki herkes Allah razı olsun hepsi bana karşı gayet iyilerdi dogum sonrası benimle ilgilenenlerde gayet iyiydi sadece normal dogum bölümündeki hemşireler ebeler sertler ciddi anlamda insanı ürküten tarza istemedikleri bi davranisda baya baya sertlesiyolar sonda takilicakti bana normal dogum bölümünde bacaklarımı açamadım heyecan gerginlik korkudan hepsi bi anca bağırmaya çağırmaya başladı eğer jstrdikleri gibi davranırsan iyiler isteedikleri gibi davranmazsan fenalasabiliyolar onlarada hak veriyorum her gün o kadar hasta naz cekilmiyordur