Zeynep111 Kızlar 39+4 olduk hala tık yok arada hafif sancılar gelip gidypr ama çok düzensiz ve kısa süreli buçaydan içsem süreci hızlandırır mıyım içenler var mı
Psikolog Almanyada Ebeler ve doktorlar Ahududu yapragi cayini öneriyorlar son haftalara dogru hem sanciyi hafifletiyor hemde dogumu kolaylastiriyor bi arastir istersen