3prens1prensesmom 33 haftalık bebişlerinizin kilosu nedir güzel anneler 😇😇saglıkla gelsin minişler inşallaahh🥰
[silindi] 3prens1prensesmom aaa demek ki ben de kontrole gittiğimde ikiyi gecicek kızım 🤭🤭😁 çok heyecaliyim ben de acaba kaç oldu diye
Kaardelen123 3prens1prensesmom demedi öyle bisey ama böyle giderse doguma kadar yetmez dedi korktum baya araştırdım açıkçası kan dolaşımını hızlandıran şeylere baktım 2 gündür telefon düşmüyor elimden 2 hafta sonraya randevu verdi
3prens1prensesmom [silindi] saglikla gelsin minik :) ilk oqlum 3.100 ikincisi 2800 dogdu :) bununda iri olacagini sanmiyorum minnoş bi ogluş geliyor belli :)
[silindi] 3prens1prensesmom ya ben tombul olsun istiyorum tabi istegimize göre olmuyor genetik biraz da Allah bağışlasın 🥰🥰🥰🥰🥰