selinsacak hayır tabıkı endıselenme 12 haftaya kadar progestan kullandım ıgne kullandım kanama alanım kendılıgınden yok oldu bebegım suan 26 haftalık zıpır zıpır içimde benim bayağı da büyüttü kanama alanım doktor gun bile verdi düşer bı haftaya diye kalbî atan yaşayan bı bebegı alamazlar demekkı oncekı nasıp degılmıs kanama gayet normal çoğu gebede oluyor ben ilk üç ay ılaclarla yaşadım resmen korkma ucunu ferah tut Allah’ın ıznı ıke bebısıne hıc bısey olmaz senı çok ıyı anlıyorum bizzat aynı durumu yaşadım doktoruna git ve ılac tedavısıne başlasın bi sure istırahat et yorma kendını cinsel ilişki de yasak ztn 3 ay dolana kadar ılacını kullan tevekkül et progestan çok ıyı bı ılac ben sımdı etken doğum rıskınden dolayı kullanıyorum bır yakınımda da aynı sorun oldu ve suan 35 günlük bı kızı oldu