Hepsini yaptırdık. Bir kısmı 2 yaşa kadar sürecek. Nöroloji gerek görürse fizik tedaviye yönlendirir hiç aksatmadan alırsanız çok faydası olur . ROP muayeneleri , işitme muayeneleri hepsi çok çok önemli , ama bu süreçte lütfen bebeğinizde sorun varmış da o yüzden yapılıyor gibi düşünmeyin rahat olun bunlar erken doğan her bebek için yapılan çok önemli tetkikler . Zaten hafta olarak çok iyi doğmuş bebeğiniz , küvözde büyük bir sorun yaşamadıysanız muayenelerde de birşwt çıkmayacaktır 😊