Susutu Kızlar merhaba 37+4 gebeyim ilk hamileliğim benim gibi olanlar var mıı? Doktorlar normal doğum için gün veriyo mu? Nasıl hissediyosunuz? Konuşup fikirlenelim😄
Bayanbt Susutu normal doğumun ne zaman olacağı belli olmadığı içim ilk olarak gün verilmez ☺️ Ta ki 40 haftayı görünce ya da herhangi bir durum olursa su azalması / rahim açıklığı ya da. Nts de sancı gibi
Kubraanne_ Susutu 37+2 yim bende hafta dolması 23 ekim öyle konuşmuştuk doğuma tarih vermedi normal ilerliyoruz şuanlık 11 inde tekrar çağırıyor bakalım o zaman artık ne olucak
denizz42 Susutu benimde ilk hamileliğim 38+3 deyim normal doğum için bekliyorum henüz hiçbir belirtim yok
Elfyldrm58 Kubraanne_ bende şuan 37+2 yim bebek kanala girdiği için gününü doldurmaz erken gelir demişti doktor bekliyoruz siz çatı muayenesi oldunuz mu
melisinmutfakblogu Sarahh 10 Ekim mi 11 Ekim mi olsun dedi bende 10 Ekim pazartesi olsun dedim birde oglum aşırı şişko ne kadar beklersek o kadar zor olacak
Susutu Elfyldrm58 evet çatı muayenesi oldum normal doğurursun dedi. Çok heyecanlı bekleyiş hepimize kolaylıkla kucağımıza almak nasip olsun
Kubraanne_ Elfyldrm58 yok olmadım henüz sanırım salı günü gideceğim zaman yapıcak ultrason cihazından ölçümlerini yaptı 27 eylülde gitmiştim de 11 ekimde gel tekrar demişti
Suhedaa Susutu 38 + 6 ikinci gebeliğim doktor güyaa bir hafta önce oo bu cocuk çook aşagıda kanalada yerleşmiş heran gelebilir dedi ama bende yalancı sancıdan baska bişey yok bakalım 🤔😂
Senanurhakan Bende 38+2 bizde doğum pozisyonu felan aldık ama çatı muanesi yapılmadı gereklimi acaba herşey normal dediler bekliyoruz bizde 😅
NurAkdis 37+3 teyiz. Pazartesi sezeryan için gün aldık. Fakat bugün 7den beri 10-15 dk da bir karnımda sertleşme var. Bu doğum sancısı mı bilmiyorum da 🤦🏻♀️