SibelBalciOz Kızlar Doğum yaptım sabah 8de.Spinal oldum çok güzel geçti.Bebeğim baya iri doğdu 4620 gram 🥰 bugün yenidoğan yoğun bakımda,solunum sıkıntısı var.Dualarınızı bekliyorum 🤲🏻
ZeynepKaya27 SibelBalciOz hayırlı olsuun :)) sağlıkla büyüsün❤️ Neden solunum sıkıntısı oldu acaba ??
Meltemms SibelBalciOz Dualarımız sizinle Allah sağlıkla sihatle kavuştursun gözün Aydın darısı başımıza inşallah 🙏🏻
Sedaaa95 SibelBalciOz Hayırlı olsun😊 neden solunum sıkıntısı oluşmuş bir şey dediler mi ne kadar kalacak yoğun bakımda 1 gece mi ? İnşallah en yakın zamanda çıkar😊
SibelBalciOz ZeynepKaya27 iri bebeklerde oluyormuş bilmiyorum ki bi kere gördüm daha doğumdan sonra 😢
ZeynepKaya27 SibelBalciOz olsun üzülmeyim en kısa zamanda kollarınızda olur inşallah yeter ki iyi olsunlar 🙏🏻
SibelBalciOz Sedaaa95 bilmiyorum ki akciğerlerinde varmış bi sorun hızlı hızlı nefes alıp veriyomuş.Bu gece kalsın sabah bi tekrar burnundaki solunum cihazını çıkarıp deneyeceklermiş
Pinar02 SibelBalciOz anladim masallah bakalim bizimki nasil olacak . Hayirli olsun sutunde cogalir yavas yavas bebek emdikce
Asel_meva SibelBalciOz öncelikle Allah bağışlasın sana ailesine neden kilosunu söylüyorsunuz bence sakın dile getirmeyin kilosunu maşşallah kilosu iyi ama benden demesi dile geitrmeyin inanki iyi değil bebek için
SibelBalciOz Tugba450 korkmayın hiç.Benim kendi kilomda yüksek.Anestezi doktoru belki uyuşmaz dedi ama iğneyi vurduktan hemen sonra uyuştum.Ve ameliyat boyunca hep uyanık kaldım.Bol bol okudum dualar ettim.Bebek hemen doğdu ama benim ameliyatım biraz uzun sürdü.ona rağmen uyanık kaldım🥰güle oynaya da odaya geldim