Naz_dem benim bebeğim hareketli sürekli de bacak arası açık bn ona rağmen 20 haftadan sonra öğrenmek istiyorum dedim cinsiyet de yanılma olmasın diye o zmn net belli olur kıza benziyor dedi bı kere lütfen aciklamayin dedim bn tam belli olsun alış veriş yapacam kız alriim erkek dernsonra olmaz erken alırım kız olur boş masraf olur bnm düşüncem böyle etrafımda kim sorarsa da doğumda ogrenicm diyorum bir gün durup bir gün soruyorlar cinsiyet ne cinsiyeti ne diye çıldırdım artık bn merak etmiyorum bu kadar diye eşimin halasina çok meraklı isen bı çocuk daha yap dedim gerçekten de yapmış 😂 13 haftalıkken öyle demiştim şuan bn 18 haftalık oldum o bir buçuk aylık hamile yap dedin yaptım söylemezsen söyleme bnde kendi çocuğumu sana demem dedi