Kızlar karnım öyle sertki sanki ve şiş gibi sanki çok gazım var ya da lavaboya çıkmam lazımmış ama çıkamıyormuşum hali,kaç gündür kuru kayısıyı akşamdan suya koyuyorum sabah suyunuda içiyorum kayısılarıda yiyorum ama bana mısın demiyor halen kabızlık durumu var ve şişkinim bu da beni çok mutsuz ediyor ne yapmam lazım ya