Rabiakltk5 doktorunuzun yazmadığı bir ilacı kesinlikle kullanmayın randevunuzu biraz öne cekemez misiniz ya da sağlık ocağında da yazıyorlar ben hamileliğimin başlarında olmuştum verdiği ilaç 1 günde geçirmişti bence sağlık ocağına gidin gecikmeden geçmiş olsun 🌸