Birde normal doğum yapıcaksanız eğer doğumhane yok bi odada doğum yapıyorsunuz korkulacak bir ortam yok ama sezeryan olursanız ameliyathaneye gidiyprsunuz ben ilk normal doğum için odaya çıkarıldım sonra suni sancıya dayanmadı bebeğimin kalbi sezeryan olmak zorunda kaldım ama tavsiye ederim kesinlikle