Yediğine dikkat edeceksin içinde şeker olan yiyecekler yemeyeceksin mesela muz ve üzümde incirde şeker var bunları yemeyeceksin kızartmalardan uzak durmaya çalışmalısın patates bezelye havuç bunlarda şeker var elinden geldiğince bunları tüketme kuru meyvelerde fazla tüketme onlarında şeker oranı yüksek
Ekmeğe dikkat et bana tam buğday ekmeği yiyeceksin denildi aldım üstünde şeker ilavesiz yazıyordu iyi gidiyor sonra bitince başka marka aldım bir baktım şekerim yükseliyor besin değerlerine baktım ilki şeker oranı 0,3 ikinci aldığım 2,3 alırken besin değerine bak yüksekse alma normal ekmeği yememeye çalış
En önemlisi her yemeğin yanında ya yoğurt yada salata ye bunlar doymana da yardımcı oluyor
Her türlü şekerli kek kurabiye tatlı uzak durmaya çalış ben yedim bir saat sonra ölçtüm şekerim yüksek çıktı
Bunlara dikkat edersen çok yükselmez canım ama yine doktor ne dediyse onu yap şekerli bir şey yediğinde çok yükseliyorsa çok dikkat etmen lazım