minikmelek1311 Kızlar sancım oluyor bugün vajina içine sanki bıçak saplanıyor gibi oluyor otururken bile zorlanıyorum. Normal mi bu. Yarın randevum var. Ağrılarım çok oluyor. Siz ne durumdasınız.
Etkinkaya Benim de yürürken bazen kasığıma bıçak saplanıyor gibi oluyor ama kontrolde birşey çıkmadı. Kafası aşağıya dönüktü sanırım bazen baskı uyguluyor ama doktor bir sorun yok dedi.
Nisa3434 minikmelek1311 Aslında nst girene kadar bişey yoktu sonra orda sancılarım çıkmış zaten nst den kalktıktan sonra bende hissetmeye başladım sonra sancıyı durdurmak için serum takıldı canım
minikmelek1311 Nisa3434 anladım canım. Hiç bir şey hazır değil erken doğum olur diye korkuyorum. Yarın sabah gideyim bakalım ne dicek. İnşallah her şey yolundadır. Ama bu sancılar çok kötü.