Asli1111 gelen akıntı nişanınız bence çünkü içinde kırmızı lekeler oluyor . Sancınızı takip edin , belinizden kasıklara kemer sıkar gibi bir ağrı geliyor yani doğumun başladığını anlarsınız bu sancılar düzenli gelir gitmez dinlenmeyle geçmez , merkeze de uzaksanız sancılarınız sıklaşmaya başlayınca yola çıkın son ana kadar evde beklemeyin çünkü yolculuk da açılmayı hızlandırıyor üstelik araba da sancı çekmek sizi zorlar . Rabbim sağlıklı bir şekilde bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin