Kızlar 36+5 haftalık hamileyim doğumuma çok az kaldı 13 ekimde doğum olacak. Normalde hiç terlemeyen biriydim ama bu sene çok sıcakladım sürekli yaz bitsin kurtulayım dedim bitti ben hala ekimde vantilatör açıp öyle oturuyorum benden başka kimse böyle değil psikolojim bozuldu resmen. Normalde hayatımda böyle terlediğimi hatırlamam şimdi böyle oluyor sinirlerim bozuldu. Normal mi bu kadar terlemem doğumdan sonra geçer mi direk var mı benim gibi olan😔 gece vantilatör açmazsam saç diplerim ıslak uyanıyorum resmen vantilatör açıyorum direk günde 2 kez banyo yaptığım oluyor yok bana mısın demiyor ya