İki hftaya kadar olan geriliklerde sorun yapmıyorlar ama belki kist de geçici bir durumdur ? Birşey söylediler mi geçebilir gibi ? Bazen organlarda kist görülüp sonra düzelebiliyorya ilerleyen haftalarda . İnsallah çyşe birşeydir dedim .bilgim yok üstte kalsın Belki sonradan düzelen yaşayan biri vardır