egemomss Göğsümde birşey görünmüyor ama tişörtte damla damla izler görüyorum. Böyle şekerli su gibi iz kalıyor. Doğumu tetiklediğini duymuştum o yüzden göğsümü sıkmıyorum. Süt olabilir mi acaba? İlk gebeliğim tecrübesizim🥲
Dilaraortacc1 egemomss olabilir canım ama sakın sıkma göğüs ucunu sıkmak rahmi kasar elleme sudyeninjn içine pamuklu bez koyabilirsin hem sürtünmeyi önler
zamaneannesi80 egemomss evet canım süt ama uğraşma, çok normal arada öyle akması elleyip sıkıp uğraşma sorun olmaz o zaman 🌸
asyagibi egemomss korkma korkma benim çok erken gelmeye başladı sütüm sabaha kadar atlet filan kalmazdı yataga bile akardı ama bi aksilik olmadı şükür 🤷🏻♀️
Mrv_77_77 egemomss bazı gebelerde olabiliyor canım dert etme bişey olmaz ben duş alırken aktığını görürdüm 3 çocuğumu da tam zamanında doğurdum
Dilaraortacc1 egemomss aslında normal kaç haftaliksin hormonlar dolayisiyla gelir eğer sürekli olursa her gün ve sürekli islatirsa dr danış ama kesinlikle oynama meme ucuyla
zamaneannesi80 egemomss benim 18. Haftada başlamıştı ara ara geldi hep şuan 33. Haftadayız normal yani, sen kaçıncı haftadasın
Dilaraortacc1 egemomss kişiye göre değişiyor benim doğumdan 2 gün sonra geldi sutum kimisinin 24. Haftada gelen var hormonal yani
asyagibi egemomss kız sütünün olması iyi ya kötü bişey yok ki 😂 uyarma sıkma başka bişey yapmana gerek yok
Damlacaa haftamdan beri emziriyormusum gibi sütüm akar durur :) İlk gebeligim bende bişi olur mu diye çok panik yaşadım ama normalmiş doktorum sadece sen sıkma kendi akması sorun değil demişti. O haftalardan beri göğüs pedi kullanıyorum , 34+0 olduk devam ediyor… Dolayısıyla normal bir sorun yok , sakın sıkma sanciya sebep olabilirsin canım. Prolaktinin yüksek olduğu kişilerde gelirmiş süt erkenden , hamilelikte gelmeside normal gelmemeside 🌸🌸