Ben bu ay ilk defa kullandım adetin 4.gunu klomen e başladım 5 gun boyunca içtim 3 gün ara verip kontrole gittim yumurtam gelişmişti sonra 2 gün daha bekleyip yine gittim kontrole ovitelle çatlatma iğnesi verdi karnimdan yapıldı iğne günü degil ertesi 2 gün ilişki olacak dedi doktorum öyle yaptık bugun iğnenin etkisinden sol kasıkta ağrım var çatlama olmuş mu diye bugün kontrole gittim çatlama olmuş hayirlisi bakalimn şimdi bekliyoruz ☺️