Kızlar eşim doktora gitti. Ve testler yapıldı röntgen çekildi herşey yapıldı sperm sayısının az olduğunu söyledi doktora sorduk engel mi yok değil dedi sizce engel mi ? İlaç verdi kullandıktan sonra aynıysa ameliyat dedi oda nasıl yapılıyor hiç bir fikrim yok bilgisi olan yazabilir mi ?