Mervvvve Selam Kızlar, cu haftaya kadar olan ultrason resimlerinizi atar mısınız lütfen. Merak ediyorum hafta hafta bebişler nasıl gözüküyor diye😍
Sumeyyeky Mervvvve benim de 2 biri 4+4 kese diğeri 6 hem yolk kesesi hem bebiş bakalım 7+3 de gitcem tekrar kalbini duymaya 🌷
Mervvvve Sumeyyeky Ne güzel biz 6+4 de saklanmış bebeği gördük ama tam göremedik çünkü kenardaydı😢 bakalım haftaya salı tekrar randevumuz var inşallah hem tam bebeği hemde kalp atışını duyarız
Sumeyyeky Mervvvve ay inşallah rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ♥️ hadtaua salı bizde gidecez kalbi için 😇