O bel naparsak yapalım ağırcak, vucutta dengesiz bir ağırlık var karnımızda belkide sadece karnımız şuan 5-7 kilo falan düşünsene belin omu sağa yatıyon taşıyo sola yatıyon taşıyo çünkü karın aşağı sarkıyo bel tutuyo. E ayakta zaten yer çekimi göbeği çekiyo, belde onu taşıyo napsın garip. Benimkide pert 39+1 deyim.