gullokumum valla 3 gündür takip ediyorum endişelendim, bi kadını izledim bebegi anne karninda nobet geciriyormus fark etmiş ama doğduktan sonra anlamış, korktum öyle bi durum olur diye.Allah herkesin bebeğini korusun sağlıkla herkes kucağına alsin insallaah