Ilkbebek123 Gece lekelemem oldu 32.haftadayım hemen doktoruma geldim ebeler baktılar doktorumu aradılar serum rahim ağzı daraltma iğnesi ve ciğer geliştirici igne yapmalarini soyledi doktorum gece yarısı yatisim yapildi devamli nts ye baglaniyorum 8de doktorum gelecek cok korkuyorum kizima birsey olcak diye nolur dua edin ve başına böyle birşey gelen varmı hic
Hayalll Ilkbebek123 hc korkma acilman yksa bebis bekler bnde 30.hfdadan belli yattim cikdim bi kac kez serumlar igneler suan 36 dayz ck skur ...strse girme sancin olmasn cnm
Ilkbebek123 DayiogluSevgiGkhan hayir canım zaten erken doğum riski olduğu söyleniyordu hep sonra nisan gibi lekem geldi
Ilkbebek123 DayiogluSevgiGkhan evet ciğer geliştirici vurdular bidaha leke gelmedi şimdi tekrar vurdular biz önlemimizi aldik dedi 2 hafta daha beklerse sorun olmaz dedi bu günde yatış verdi
DayiogluSevgiGkhan Artık evdede hep yat bende yaşadım bunu ama cıger gelıstırıcı gerek yok dedıler 34 haftalık ken oldu yat ıcınde tuttugun kadar onemlı dedıler
DayiogluSevgiGkhan Ilkbebek123 yok canım hep yattım suan 36+4 anca yavas yavas yürüyüş lere cıkıyorum