icegul Nsrn1 çok dolu olunca fıskırıyor ya da sert olduğu için kavrayamıyor. Gergin olursa da yumuşatıp biraz ön sütü boşaltıp verin. Çok iyi yapmışsınız. Maşallah inşallah böyle devam eder güzelce emer 🥰🌸🌸