Esraesra48 6 haftalık hamileyim. Gebelik kesesinde kanama olduğunu söyledi bugün doktor. Daha önce böyle bişey yaşayan oldu mu ?
Biricik_1 Esraesra48 Ben yaşadım 2. hamileliğimde çok büyük kanama alanı vardı 5. aya kadar progestan kullandım. Şuan yine hamileyim ve tekrar kanama alanı var aynı ilaci kullanıyorum. Sizde dikkat edin birşey olmaz Allah’ın izniyle
Hly263 Esraesra48 bende 6.haftada kanamayla ögrendim . Progestan iğne ve fitil kulladım 12 haftalığız yeni küçüldü çok şükür. Hiç kalkmadan yattım ben. Gecmiş olsun sizede
Zmraemr Esraesra48 tavsiyem başka doktora da gidin.İki defa acile gittim kahve lekelenme ile ikinci de progestan verdi ve daha 2 defa kullandım hiç gelmiyor 3.aya kadar kullan dedi Dr