Elif-mrl Kızlar merhaba bugün doktor kontrolümüz vardı. 28+2 günlüğüz ve 1 kilo 300 gram kilomuz siz de durumlar nedir
Evlatlarim3 Oykununannesiikinciyolda Maşallah Allah inşallah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin canım yanlış anlamaz isen birşey sorabilir miyim doğum İÇİN doktorunuz size birşey dedi mi sezaryen ol gibi biz 36 haftayız 3330 gram doktorum sezaryen öneririm dedi bu hafta ise normal deneyelim dedi pazartesi günü tekrar gideceğim kontrol edelim dedi o yüzden soruyorum kusura bakmayın
Papatyamm1 Oykununannesiikinciyolda maşallah doktorunuz doğum için ne dedi sezwryan mı normal olur mu?
Oykununannesiikinciyolda Evlatlarim3 vala kuzum bu ikinci gebeligim. İlki sezeryan oldugum icin buda sezeryan mecburen. Ama ilk gebeligimde 38+5 de 4,500gr dogum yaptim. Rahim ağzı geride ddi ama yinede normale yonlendirdi surekli. Ama ben cesaret edemeyip sezeryan istedim.
Merve201119 Elif-mrl en son 29 haftada 1518 gramdı şuan 32 deyim haftaya pazartesi gidecegim 33 olacak bilmiyorum henüz