Eboz Karnımın en üst kısmı bazen elimi vurunca agrıyor sanki dayak yemiş gibiyim bazen agrımıyor normal mi son haftalardayız
Biryabanci1 Eboz Canım kaburgalarınıza şiddetli bir baskı var morarmış gibi ağrı olması normal 🥹 malesef son haftalar böyle