Eaglesea Arkadaslar merhaba bebegimin basi her seferinde 2-3 hafta ilerde cikiyor doktoruma israrla sorduğumda genetik olduğunu bir sorun olmadigini söylüyor ama yinede icim rahat etmedi bu durumu yasayan varmi acaba
Gamze2022 Eaglesea bizde tam 38 hafta olduk bebeğin başı 41 haftaya uyumlu kilosu 3700 olunca doktor sezeryan yapalım dedi salı günü tam net olcak bebeğinizin kafası cok büyükse kilosu coksa sezeryan isteyin çünkü normal doğum anında bebeğin kafasının sıkışma durumuda var doktorum öyle söyledi bana
iremcannn1907 Eaglesea sıkıntı yaratmıyor canım muhtemelen tosun bi bebek olacaktır. Kaç hafta kaç gram şuan
Ceyo93 Eaglesea benim kızımın kafası 3 hafta ileri bacak ve göbek 2şer hafta gidiyordu 4100 gr iri bebek doğdu gayet sağlıklı bir çocuk
Bstkrmn Bende 31. Haftadayım bebeğimin kafası 10 gün vücudu 1 hafta ileride doktorum bi sıkıntı olmadığını normal olduğunu söyledi. Bi sorun olsa doktorun söylerdi bence içini ferah tut. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah🌸
Mery009 Benimde bugün kontrolüm vardı. 37+5 deyiz 10 cm kafa çapı doktor bebeğin kanala giremediğini söylediği pazartesi gününe kadar bekleyeceğiz eğer giremezse sezeryan olacağım. Kötü bişey söylemedi ama benimde içim bir huzursuzlandı