Beyzanurss Kızlar kontrolüm cuma günü ama hissediyorum sanki azar azar suyum geliyor bebeğim en son tersti. Sezaryen gözüküyor doğumum. Sizce cumayı beklemem sıkıntı mı? Acilde müdahale işlemini çok sevmiyorum
Ahuum Beyzanurss suyun geliyormu diye kontrol ettir . Yarın doktoruna gidersin. Zaten haftanda güzel alır belkı sezeryanla . Allah yardımcın olsun .
adenleyolculugumuz_ Bi git doktora 20 haftalığım bende de olmaya başladı sancıyla beraber , Sistit olmuşum meğer o su değil idrar kaçağıymış