1072PINAR Melikemuhammet İnternette kaçıncı haftada hangi değerlerin normal olduğu yazıyor,bakabilirsiniz.Daha doğru bilgi sahibi olursunuz.Test sonucu kağıdında da yazar aralıklar.
Rabia04_09 Melikemuhammet Benim de yanı haftada aynı çıkmıştı ama dedikleri gibi herkeste farklılık gösterebilir
Bebegim0101 1072PINAR yanlis bilgilendirme ama😊son adet tarihine gore hafta hesaplanir beta ya gore degil😋
1072PINAR Bebegim0101 Ama haftayı sormuyor ki zaten biliyor haftasını.O haftaya göre beta değeri normal mi diye sormuş.
Melikemuhammet Bebegim0101 şuan kese oluşmuş dedi alttan baktı ama bebeğin oluşmadığını söyledi bu yüzden tedirginim 10 gün sonra tekrar gel dedi bebek görünür inşallah ben mi aceleciyim biraz bilemedim🥹
Bebegim0101 1072PINAR ama iste haftaya gorede herkeste farkli cikar beta cnm.Benim 5 haftalkken 6 7 bin falandi
Emine_ Melikemuhammet bugün banada aynı şekilde baktı kese görünmüş ama bebek göremedi. İki hafta sonra kontrole çağırdı. Kan testi bile yapmadı 😄
Ozge1708 Melikemuhammet Herkesin değeri farklıdır tabi bunu bilemeyiz. Be ilk 6+3 de 15.000 değerle öğrenmiştim