balkizinbebegii Alyaa18 bende 16 yım da sırtüstü yatınca rahatsız hissediyorum şuanda şimdiden yavaştan bırakıyorum
trakyalikizce Alyaa18 24. haftaya kadar bir sorun teşkil etmiyor ondan sonrası bebek ağırlaştığı için anneye ve bebeğe bazen zararı olabiliyor önerilmiyor☺️
Salihakyml Baharsss Sırt üstü yatınca bebeğe giden oksijen azalıyor bundan dolayı doktorlar sol tarafa yatmayı tavsiye ediyorlar kanlanma da sol tarafta daha iyi olacağı için .Hemşire olduğum için biliyorum
Baharsss Salihakyml yaa bende sırt üstü daha çok hareket ediyo diye sırtüstü yatıyodum hep teşekkür ederim
MRVMSTF Alyaa18 ben hep sırt üstü uyuyan biriydim bayada uyudum yani uyurken dönüodum ama belli bi haftadan sonra sırtüstü yatsam da bebeğim istemedi uyandım korkmayın tabiki yinede dikkat edin 😇