Muhayyel_ Kullanmaya başladığım ilk zamanlar bende de kabızlık yapmıştı ama sonra olmadı hamileliğimin başından beri kullanıyorum
annelinkoo Edas ben kahvaltıyı çok erken yaptığım için hemen öncesinde alıyorum d vitamini damlası ile birlikte
reyhan12 Edas ben kullandim demir ilaci oldugu icin ac karnina ve 2 saat cay kahve tuketmeden kullandim ama bana ilk ishal sonra karin agrisi kabizlik yapti doktor degisti ilaci kabizlik yaptiysa doktorunuz mutlaka degisicektir.
Edas Zuleyhadere25 bende tok içmeyi düşünüyorum benimde tansiyonumu düşürüyor siz kaç saat sonra içiyorsunuz kahvaltıdan sonra
Zuleyhadere25 Edas bazen hemen içiyom bazende biraz zaman geçtikten sonra ilaç içmediğimi farkediyom o zaman içiyom 😄
sedamom00 Edas Kahvaltı yapmadan 1 saat önce içiyorum ama mide bulantısı yaptı bende onu içtikten sonra oldu aç karnına su filan içemiyorum 😒
RuyaEce Edas yemeklerden 2 saat sonra içilmesi gerekiyor çoğu zaman uyamiyorum ama uymaya çalışırsanız iyi olur. Beni hiç kabız yapmadı çok şükür ki.