Leo2020
Benim eşime göre de ilk 6 ay kolay, gelsin bi de bana sorsun 🤭 kesinlikle bağımsızlaşıyorlar. Oğlum yemeğini kendi yiyor, tek başına oynayabiliyor, babasıyla rahatça vakit geçiriyor. Derdini anlatıyor. Yaramazlıkları var mı var ama ilk zamanlar gibi uğraştırıcı değil. Sadece bezi bırakmadık, geri kalan tüm işlerini kendi halledebiliyor az çok.